Katedra s radostí vítá nové kolegy

Katedra mezinárodního podnikání s potěšením přivítala nové kolegy: Yadiru Ixchel Martínez Pantoja, Ph.D. a Rafaela San José Iglesiase, MBA, Ph.D..

Yadira Ixchel Martínez Pantoja, Ph.D. působí od roku 2022 na Vysoké škole ekonomické v Praze. Je držitelkou titulu Ph.D. v mezinárodních vztazích z University of Auckland, kde získala doktorské stipendium University of Auckland. Má rozsáhlé zkušenosti s výukou kurzů na téma mezinárodního obchodu na předních univerzitách Nového Zélandu a Mexika. Pracovala jako lektorka na Auckland University of Technology a jako konzultantka, kdy řídila projekty a připravovala strategické reporty pro vládní agentury, univerzity a organizace na Novém Zélandu. Dříve pracovala jako analytička pro nadnárodní korporace jako Coca-Cola a Kraft Foods v Mexiku. Výzkumně se zaměřuje na veřejnou diplomacii a strategickou komunikaci, interakce mezi nadnárodními korporacemi, nevládními organizacemi a vládami a státními a nestátními aktéry se zvláštním zájmem o obchodní diplomacii, společenskou odpovědnost firem a národní branding.

Dr. Martínez Pantoja nyní přednáší v techto kurzech: Podnikání v globálním prostředí – anglicky (2MO202) a Základy managementu – anglicky (2OP222).

Rafael San José Iglesias, MBA, Ph.D. působí od roku 2022 na Vysoké škole ekonomické v Praze. Je držitelem titulu Ph.D. v marketingu z Auckland University of Technology na Novém Zélandu, kde získal prestižní doktorandské stipendium prorektora. Je držitelem titulu MBA z Universidad de las Américas v Mexico City. Má rozsáhlé zkušenosti s navrhováním a výukou jak vysokoškolských, tak postgraduálních kurzů marketingu a mezinárodních obchodních programů na předních školách na Novém Zélandu a v Mexiku. Navrhoval a přednášel kurzy v programech MBA. Jako konzultant vyvíjel projekty pro společnosti, univerzity a vládní agentury na Novém Zélandu. Jeho akademickou vášní je branding, spotřebitelské chování a mezinárodní marketing. Výzkumně se zaměřuje na problematiku globálních značek, lokálních značek, aliancí značek, národního brandingu a brandingu měst, spotřebitelské kultury a identity, interkulturního marketingu, udržitelnosti a sociální odpovědnosti.

S Dr. Iglesiasem se studenti mohou setkat v kurzu Podnikání v globálním prostředí -anglicky (2MO202)

Katedra s radostí vítá nové kolegy