Studenti vedlejší specializace Mezinárodní finance a byznys připravili business projekt pro společnost E.ON
V rámci vedlejší specializace Mezinárodní finance a byznys, kterou vyučuje FMV ve spolupráci s FFÚ, absolvují studenti praktický předmět 2MO500 Podnikový projekt.
V předmětu studenti v rámci praxe ve firmě vypracovávají týmový projekt zadaný konkrétní firmou pod vedením akademického i firemního tutora. Kurz je pak uzavřen obhajobou zpracovaného projektu formou prezentace před zástupci zadávající firmy a komisí složenou z akademiků.
V letním semestru projekt zadala společnost E.ON, která je zároveň fakultním korporátním partnerem. Práce byla zaměřena především na komunikační strategii a budování Employer Branding na nově vzniklém instagramovém účtu společnosti. Závěrečná prezentace, stejně jako konzultace během celého semestru, probíhala online formou přes aplikaci Microsoft Teams, což byla jak pro studenty, tak pro firmu zajímavá a nová zkušenost.
„Studenti byli nadšení a nadšený byl i E.ON, který hodlá jejich návrhy opravdu využít v praxi,“ říká k závěrečným prezentacím vedoucí Katedry mezinárodního obchodu Ing. Petr Král Ph.D.
„Ocenili jsme hlavně praktické využití svých teoretických znalostí a především pak navázání kontaktů s jedním z největších energetických hráčů na trhu,“ dodává k prezentacím studentský tým ve složení Alena Drozdová, Nina Gáliková, Marek Kempný a Karolína Štěpánková.