Přednáška Martiny Lowe o komunikaci luxusních značek
10. listopadu 2020 zorganizovala Katedra mezinárodního obchodu, v rámci předmětu Marketing luxusních výrobků (2MO440), online přednášku Martiny Lowe.
Martina Lowe pracovala jako marketingová a PR konzultantka pro řadu luxusních značek, např. Louis Vuitton, DIOR, Moet&Hennessy, Bvlgari, Hublot, Carollinum Group (Dunhill, Montblanc, Simple Concept Store, Carollinum), Swarovski, L’Institute Guerlain, Tous. Je také zakládající členkou prvního českého polo klubu, La Republica Polo.
Tématem přednášky byl digitální věk a segment luxusních výrobků v době Covid-19 s důrazem na značku Bvlgary v České republice. Martina Lowe pohovořila o klasických i digitálních médiích, okomentovala dění na českém i mezinárodním trhu a význam influencerů a jejich využití v marketingu luxusních značek. Téma studentům přiblížila prostřednictvím případové studie na spolupráci značky Bvlgary s influencerkou Evou Doležalovou.