Spolupráce s Plzeňským Prazdrojem v předmětu Mezinárodní marketingová komunikace

2. března 2022 byly studentům v kurzu Mezinárodní marketingová komunikace – anglicky (2MO525/2MO506) zadány nové projekty, na kterých budou pracovat v letním semestru 2022. Zadání projektů představila studentům Kristýna Tereková (Senior Brand Manager Pilsner Urquell).

Spolupráce na různorodých projektech s Plzeňským Prazdrojem probíhá každý semestr již od roku 2017. V předešlém zimním semestru 2021 byly projekty zaměřené na návrh komunikace pro uvedení nového produktu na český trh a CSR kampaň pro značku Radegast. 15. prosince 2021 následně tři nejlepší týmy představily svou práci zástupcům zadavatele. Projekty byly hodnoceny členy marketingového týmu Prazdroje a učiteli Katedry mezinárodního podnikání. Závěrečných prezentací se za Plzeňský Prazdroj zúčastnili Kristýna Tereková (Senior Brand Manager Pilsner Urquell), Lucie Pazderská (Senior Brand Manager Velkopopovický Kozel) a Roman Trzaskalik (Marketing Director CR&SK).

Tři nejlepší týmy byly vybrány v silné konkurenci dalších 15 studentských týmů, které pracovaly na stejném zadání. U vítězných týmů zástupci zadavatele ocenili jak kvalitně provedenou analýzu trhu a cílových skupin, tak neotřelá originální a zároveň realizovatelná kreativní řešení.

Projekty připravované ve spolupráci s praxí jsou v předmětu Mezinárodní marketingová komunikace- anglicky standardně součástí práce studentů v každém semestru. V minulosti byly projekty připravovány např. ve spolupráci se společností Škoda Auto a s Českou asociací pro vzácná onemocnění. Předmět je vyučován v angličtině v kombinovaných skupinách českých a zahraničních studentů. Studenti tak získají kromě praktických zkušeností s konkrétním reálným projektem i zkušenost s prací v mezinárodním týmu.

Se zajímavými hosty z praxe se studenti mohou setkat i v dalším předmětu zaměřeném na problematiku marketingu, který Katedra mezinárodního podnikání nabízí  – Mezinárodní marketing 2MO401. V minulosti pozvání do výuky přijali např.: Barbora Kratochvílová (Marketing Director Procter & Gamble), Andrej Murgas (Market Strategy & Planning Manager Oral Care – Central Europe Procter & Gamble) a Grant McKenzie (Chief Marketing Officer a Asahi Europe & International).

Spolupráce s Plzeňským Prazdrojem v předmětu Mezinárodní marketingová komunikace