Organizace akcí v rámci mezinárodního obchodního jednání pohledem Mgr. Kateřiny Chvátalové
7. 4. 2022 zorganizovala Katedra mezinárodního podnikání přednášku Mgr. Kateřiny Chvátalové na téma organizace akcí v rámci mezinárodního obchodního jednání.
Přednáška proběhla ve velmi interaktivním duchu. Zmíněny byly hlavní faktory úspěšné organizace akcí v rámci mezinárodního prostředí. Studenti měli možnost nasát atmosféru mezinárodních konferencí, předávání diplomů, podpisů smluv, tlumočení apod.. Dozvěděli se klíčové informace týkající se společenských podniků a příležitostí (organizační přípravy, pozvánky, zasedací pořádek). Zmíněny byly i detaily zaměřené na zvyklosti zahraničních partnerů při stolování, vhodný jídelníček a styl oblékání.
Mgr. Kateřina Chvátalová působí v MICE destinačním businessu více než 15 let. Začínala na projektové pozici ve společnosti Liberty Incentives and Congresses, vedla DMC (Destination Management Company) oddělení v AIM Group International, později v oboru získala další exekutivní zkušenosti v rámci vedení obchodního a eventového týmu společnosti Lobkowicz Events Management. Má za sebou realizaci stovek eventů, nespočet obchodních a PR akcí. Přednáší Event Management jak na vysoké škole, tak pro korporátní klienty.
Jednalo se o přednášku v předmětu 2MO303 Mezinárodní obchodní jednání a protokol, který je nabízen jako volitelný všem studentům českých bakalářských programů na VŠE v Praze.