ŠKODA AUTO v kurzu Mezinárodní marketing: Nejlepší týmové prezentace
V letním semestru 2022 pokračovala úspěšná spolupráce se společností ŠKODA AUTO v kurzu Mezinárodní marketing (2MO401/2MO431). Studenti pracovali po celý semestr v týmech na projektech zadaných společností ŠKODA AUTO. Pro řešení si mohli vybrat jedno z mnoha témat – od témat zaměřených na elektromobilitu a marketing zacílený na mladou generaci, až po návrhy marketingových strategií pro vstup na nové trhy v Asii.
Pět nejlepších týmů (z celkem 26 týmů o 122 studentech) bylo pozváno, aby 1.6.2022 prezentovaly výsledky své práce nejen ostatním studentům a všem vyučujícím předmětu, ale i panům Petru Janebovi (Head of Sales China, Asia and Overseas) a Liboru Šedivákovi (vedoucí marketingu v ČR).
Prezentace nejlepších projektů proběhly v prostorách ŠKODA AUTO v Praze. Studenti prokázali schopnost pracovat v mezinárodních týmech, provádět rozsáhlé výzkumy trhu a přinášet zajímavé nápady, z nichž mnohé, podle zástupců ŠKODA AUTO, budou rozhodně využitelné v praxi.
Nejlepší týmy dostaly kromě zpětné vazby i diplomy a dárky od společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Na další zajímavé projekty připravené marketingovým oddělením ŠKODA AUTO se mohou těšit studenti i v zimním semestru 2022.
Všem členům vítězných týmů gratulujeme!
Předmět Mezinárodní marketing (2MO401) je povinným předmětem ve studijním programu Mezinárodní obchod a ve vedlejší specializaci International Business Strategies (pod identem 2MO521). Semináře jsou vyučovány v angličtině ve smíšených skupinách českých a zahraničních studentů (ident 2MO432). Významnou součástí kurzu je vždy týmový projekt zpracovávaný ve spolupráci s firemním partnerem, ve kterém studenti řeší reálné téma z podnikové praxe.