3. místo v mezinárodní soutěži Edcom Graduation Competition. Gratulujeme Ing. Nikol Peterské!
Katedra mezinárodního podnikání s potěšení sdílí informaci, že absolventka magisterského programu Mezinárodní obchod, Ing. Nikol Peterská, obsadila se svou diplomovou prací na téma “Brand Characters‘ Influence on Perceived Brand Personality“ 3. místo v mezinárodní soutěži Edcom Graduation Competittion, která v kategorii „Master Category“ oceňuje nejlepší magisterské práce týkající se komerční komunikace či reklamy.
Ve své diplomové práci pod vedením Ing. Petra Krále, Ph.D., vedoucího Katedry mezinárodního podnikání, se zabývala odhalováním vztahu mezi maskoty značek a vnímanou osobností značek. Zkoumala rozdíly mezi tím, jak jsou vnímáni maskoti lidského a zvířecího typu – konkrétně se zaměřila na maskota Alzy, ČSOB, Moneta Money Bank a Air Bank. Práce přináší nové poznatky v rámci výzkumu role maskotů a formuluje doporučení pro marketéry. Práci diplomantky si můžete přečíst ZDE.
Svoji zkušenost se soutěží shrnuje inženýrka Peterská následovně: „Neexistuje výmluva, proč to nezkusit. Soutěž není příliš časově náročná, tvorba plakátu je zábavná a podobná přípravě obhajoby. Pokud píšete diplomovou práci v oblasti marketingu, komerční komunikace či reklamy, určitě do toho jděte. Hodně štěstí!“
Studentce tímto srdečně gratulujeme a věříme, že bude inspirací pro další diplomanty.
Pro více informací navštivte přímo stránky soutěže.