Plzeňský Prazdroj a úspěšné studentské projekty v předmětu Mezinárodní marketingová komunikace LS 2022/2023
Studenti kurzů Mezinárodní marketingové komunikace (2MO403/2MO506) měli i tento semestr (LS2022/2023) zadaný projekt ve spolupráci s Plzeňským Prazdrojem. Úspěšná spolupráce na různorodých projektech s Plzeňským Prazdrojem probíhá každý semestr již od roku 2017.
Ve středu 10. května 2023 měli studenti možnost prezentovat své týmové projekty zástupcům zadavatele. Za Plzeňský Prazdroj se spolupráce zúčastnil absolvent VŠE v Praze Jan Dvořák, který projekty zadával a koordinoval a v rámci prezentací spolu s učiteli Katedry Mezinárodního obchodu projekty ohodnotily a daly studentům zpětnou vazbu Lada Kohoutková a Radka Tichá. Na příští semestr opět plánujeme s Prazdrojem další zajímavé projekty .
Letošní projekty se týkaly značky Birell a Employer Brandingu Plzeňského Prazdroje. Vítěze bylo velmi těžké vybrat, studenti odvedli výbornou a velice kreativní práci, některé týmy dokonce ke své kampani vytvořily videa.
Tímto srdečně gratulujeme vítěznému týmu ve složení: Daria Bogdanova, Daniel Dostál, Adam Juřina, Leona Miková a Anastázie Vosecká. Kromě diplomů a drobných dárků dostal vítězný tým voucher na společný večer v restauracích Ambiente v hodnotě 10.000 Kč.
Projekty připravované ve spolupráci s praxí jsou v předmětu Mezinárodní marketingová komunikace standardně součástí práce studentů v každém semestru. V minulosti byly projekty připravovány např. ve spolupráci se společností Škoda Auto a s Českou asociací pro vzácná onemocnění. Během semestru mohou studenti svou práci konzultovat s vyučujícími (Ing. Petr. Král, Ph.D.) a se zástupci zadavatele. Součástí kurzu je i „mid-term check“ v polovině semestru, kde studenti dostali feedback na svou dosavadní práci.
Předmět je vyučován v angličtině v kombinovaných skupinách českých a zahraničních studentů. Studenti tak získají kromě praktických zkušeností s konkrétním reálným projektem i zkušenost s prací v mezinárodním týmu. Předmět je povinný pro studenty v programu International Business a pro studenty vedlejší specializace Mezinárodní finance a byznys. Jako volitelný je kromě studentů českých programů nabízen i výměnným studentům a studentům programu CEMS. Cílem předmětu je pak poskytnout studentům integrovaný přehled o veškerých formách marketingové komunikace (reklama, direct marketing, online komunikace, public relations, podpora prodeje, osobní prodej). Kurz se zaměřuje na jejich funkce, teoretické základy a zejména praktické využití.