Zapojení studentů VS Komerční komunikace do mezinárodní soutěže Ad Venture
Studenti vedlejší specializace Komerční komunikace (2KK) se tento rok zúčastní mezinárodní soutěže Ad Venture, kterou pořádá edcom (Evropský institut pro výuku komerčních komunikací založený při EACA – Evropská asociace komunikačních agentur) v rámci předmětu 2OP540 Komerční komunikace a jejich efektivnost.
Cílem soutěže je vytvořit návrh komunikační strategie pro značku Lipton Ice Tea pro Generaci Z. Studenti budou soutěžit celkem v osmi čtyř nebo tříčlenných týmech, z nichž budou v prosinci vybrány ve spolupráci s komunikační agenturou McCANN 4 týmy, které postoupí do mezinárodního kola. Na začátku března příštího roku bude vybráno 10 finalistů z celé Evropy, z nichž v dubnu porota edcomu vybere 3 vítězné týmy. Celkem se soutěže Ad Venture účastní 46 škol z 16 zemí Evropy.
Studenti FMV mají tímto jedinečnou příležitost podílet se na tvorbě komunikační strategie pro reálného klienta v mezinárodním prostředí za podpory expertů z renomovaných komunikačních agentur, které působí na evropském trhu.
Vedlejší specializace Komerční komunikace (2KK) je určena studentům, kteří chtějí získat informace o tom jak komunikovat se spotřebiteli ve světě masových komunikací a nových informačních technologií. Jednotlivé kurzy (5 kurzů) vedlejší specializace jsou lektorovány předními experty z nadnárodních komunikačních agentur, výzkumných organizací, průmyslových a obchodních podniků, médií a pedagogy Katedry mezinárodního podnikání a Katedry práva. Absolventi získají pokročilé znalosti o moderních komerčních komunikacích, které jim umožňují rychlé a bezproblémové zapojení do praxe. Nejlepší absolventi vedlejší specializace obdrží prestižní certifikát AKA (Asociace komunikačních agentur) podepsaný představiteli FMV a AKA.