Nová kniha: „Specifika marketingu luxusních značek“ od Ing. Květy Olšanové, Ph.D.
Katedra mezinárodního podnikání s radostí představuje nejnovější přírůstek do naší knihovny: „Specifika marketingu luxusních značek„, novou publikaci kolegyně Ing. Květy Olšanové, Ph.D., odbornice na oblast luxusního marketingu. Tato kniha, právě vydaná v nakladatelství Grada Publishing, je první a jedinou publikací v českém jazyce, která podrobně zkoumá specifika brand marketingu v oblasti luxusního sektoru a jeho značek. Autorka se detailně zabývá světem luxusu, představuje praktické rady a případové studie světových i českých luxusních značek, jako je česká módní značka TATIANA nebo značka luxusního křišťálu Moser. Kniha dále nabízí nástroje, které pomáhají čelit současným výzvám spojeným s budováním značek v luxusním segmentu trhu.
„Co je důležité, poznatky uvedené v této knize nejsou omezeny pouze na luxusní sektor,“ zdůrazňuje autorka. „Některé principy lze aplikovat i na značky mimo luxusní segment, což může zvýšit jejich atraktivitu a ziskovost.“
Děkujeme Fakultě Mezinárodních Vztahů a nakladatelství Grada Publishing za podporu při vytváření této cenné publikace. Kniha je dostupná na https://www.grada.cz/specifika-marketingu-luxusnich-znacek-13534/ nebo v knihovně VŠE.
Ing. Květa Olšanová, Ph.D., na VŠE učí od roku 2012 předmět Mezinárodní marketing pro české a zahraniční studenty, dále Mezinárodní marketingovou komunikaci a od roku 2023 Marketing luxusních značek. Sama je absolventkou VŠE, oboru Mezinárodní obchod. Ve své profesní kariéře zastávala různé pozice v marketingovém řízení, brand managementu a CSR ve společnostech Kraft Foods (nyní Mondeléz International), Citibank Europe a Rothmans of Pall Mall. Ve výzkumné práci se v současnosti věnuje společenské odpovědnosti firem a luxusním značkám.