Inovační týden s KMP? Na co se můžete těšit?
Tentokrát v 8. týdnu semestru (6. 11. –10. 11. 2023) proběhne již potřetí na VŠE Inovační týden ve výuce, jehož cílem je propojení získaných znalostí s praxí a oživení tradičních forem výuky o nové možnosti. Během tohoto týdne nebude probíhat standardní výuka. Namísto toho mají studenti možnost vybrat si z nespočtu zajímavých akcí, workshopů a přednášek, které pro ně KMP a ostatní katedry pořádají. Předešlé inovační týdny se velmi vydařily, korporátní partneři i studenti ocenili právě možnosti propojení akademické sféry a firemní praxe. Na co se tedy letos můžete s KMP těšit?
- Studenti mají příležitost zapojit se do dvoudenní soutěže, ve které se bude řešit záhadný obchodní případ. Studenti budou rozděleni do skupin a každá z nich bude mít přiděleného svého poradce.
Studenti se mohou zúčastnit přednášek:
- Škoda Auto Uplifted – 360* Brand Transformation, na svou Alma Mater přijde přednášet Martin Jahn, Škoda Auto Board Member (Marketing and Sales).
- How to Understand Chinese Business Culture – Practical Experience, která se bude týkat podnikání v mezikulturním prostředí, konkrétně s čínskými partnery. Čínští hosté budou hovořit o čínské obchodní kultuře a podělí se o vlastní zkušenosti s životem a prací v České republice,
- Svět retailu očima Prazdroje, na které vystoupí Pavel Císař, Commercial Excellence Manager ve společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s., na téma In-store komunikace. Součástí je i řešení případové studie, kterou budou studenti prezentovat v prostorách Plzeňského prazdroje,
- Přednášky odborníků z ČSOB o praktických aspektech obchodování na finančních trzích následovaná řešením případové studie,
- Film marketing and distribution on-line lecture, ve které představí marketingový ředitel společnosti Warner Bros Entertainment, Juan Carlos Cedeño, základy kinematografického promítání a kinematografického marketingu a digitálních komunikačních kanálů,
- Úvod do globální mobility: co byste měli vědět, než vyjedete?, pro zájemce, kteří zvažují cestování jako digitální nomádi, v rámci služebních cest nebo by se chtěli stát dlouhodobými delegáty. Přednáška se zaměří na aspekty, které je před takovým rozhodnutím třeba zvážit.
Jsou připraveny prakticky orientované workshopy:
- Zážitkový Workshop Udržitelné pracovní a studijní prostředí vedený Mgr. Ing. Kamilou Matysovou, Ph.D. a Ing. Jitkou Volfovou, Ph.D., který se bude konat ve dvou dnech s celkovou délkou 8 hodin každý den. Kurz se zaměřuje na budování udržitelného pracovního a studijního prostředí se zvláštním důrazem na osobní růst, work-life balance, koučování, verbální a neverbální komunikaci, práci v nejistotě a efektivní práci s emocemi,
- Interaktivní workshop Jak uspět ve výběrovém řízení – praktická ukázka, aneb posilte své schopnosti v českém jazyce, vedený zástupkyněmi HR oddělení Penny Market s.r.o., který se zaměří na schopnosti, které je vhodné posílit pro úspěch,
- Employee selection process in PwC vedený dvěma kolegyněmi z náboru PwC: Nicole Chladovou a Alicí Kitzlerovou bude zaměřen na prezentaci a praktickou přípravu na výběrové řízení do společnosti Pricewaterhouse Coopers, při kterém vystoupí také Employer Brand Manager Tomáš Dušenka,
- Employer Branding v PwC vedený Employer Brand Managerem Tomášem Dušenkou, kde si studenti osvojí dovedností spojené s pozicí Employer Branding Manažera a budou mít možnost vyřešit praktické úkoly v rámci této pozice,
- Introduction to Data Analysis for Theses, praktický workshop o tom, jak správně navrhnout svůj výzkum a napsat praktickou část bakalářské či diplomové práce,
- Celodenní interaktivní Human-centered design workshop ve spolupráci se společností Direct People, kterým studenty provede Michaela Stránská, zaměřený na tvorbu inovací,
- Udržitelnost a data, která studenty seznámí s tím, jak se vnímání udržitelné agendy posunulo od CSR (Corporate Social Responsibility) k ESG (Environmental, Social and Governance),
- Budou se konat i „Consulting Sessions of Term Projects“ organizované jednotlivými vyučujícími v rámci aktuálně běžících kurzů.
V neposlední řadě se můžete zúčastnit exkurzí a setkat se s garantem magisterského a bakalářského programu:
- Do společnosti Nestlé, která představí, jak reaguje na různé vlivy a trendy v udržitelnosti,
- Do společnosti Kantar, která se zaměří na předpoklady úspěšné marketingové kampaně a využívání AI v marketingu,
- Studenti budou mít možnost navštívit TATIANA boutique a setkat se s módní návrhářkou Tatianou Kovaříkovou a poslechnou si o jejích inspiracích a cestě v módním průmyslu.
- Setkání garanta magisterského studijního programu Mezinárodní obchod se studenty.
- Setkání garanta bakalářského studijního programu Mezinárodní obchod se studenty.