Inovační týden a kurz Doing Business in Globalized Environment
Dnes je nám potěšením sdílet krátkou informaci o konzultačních sezeních, která proběhla na Katedře mezinárodního obchodu v rámci kurzu: Podnikání v globalizovaném prostředí dne pondělí 8. dubna 2024.
Studenti představili společnosti jako Blažek, Sparkys, UGO Salaterie, Magu, Bernard a další, s možnostmi expanze na trhy v Severní Americe, Latinské Americe, Evropské unii, na Středním východě a v Asii. Projektové týmy obdržely komentáře a doporučení od Dr. Rafaela San José Iglesiase a dalších studentů. Tato příležitost také umožnila studentům rozvíjet své dovednosti v ústní komunikaci, prezentaci a týmové práci.
Rafael San José Iglesias, MBA, Ph.D. působí od roku 2022 na Vysoké škole ekonomické v Praze. Je držitelem titulu Ph.D. v marketingu z Auckland University of Technology na Novém Zélandu, kde získal prestižní doktorandské stipendium prorektora. Je držitelem titulu MBA z Universidad de las Américas v Mexico City. Má rozsáhlé zkušenosti s navrhováním a výukou jak vysokoškolských, tak postgraduálních kurzů marketingu a mezinárodních obchodních programů na předních školách na Novém Zélandu a v Mexiku. Navrhoval a přednášel kurzy v programech MBA. Jako konzultant vyvíjel projekty pro společnosti, univerzity a vládní agentury na Novém Zélandu. Jeho akademickou vášní je branding, spotřebitelské chování a mezinárodní marketing. Výzkumně se zaměřuje na problematiku globálních značek, lokálních značek, aliancí značek, národního brandingu a brandingu měst, spotřebitelské kultury a identity, interkulturního marketingu, udržitelnosti a sociální odpovědnosti.