Fascinující Pohled do Světa Českého Piva

Katedra mezinárodního podnikání s potěšením sdílí informaci, že měla možnost přivítat hosty ze společnosti Plzeňský Prazdroj na půdě VŠE v rámci zajímavé přednášky určené studentům předmětu Retail Business v rámci anglického bakalářského studijního programu International Business. Naše talentovaná doktorandka Viktorie Šenkárčin a její kolega Jan Jiráský, vedoucí sales oddělení Plzeňského Prazdroje sdíleli cenné poznatky.

Tématem přednášky byl retailový trh s pivem v České republice a strategie in-store komunikace.

Klíčové Body:

  1. Navigace Českým Pivním Trhem: Prozkoumali jsme jedinečné výzvy a příležitosti na českém trhu s pivem.
  2. Efektivní In-Store Komunikace: Přiblíženy byly úspěšné strategie pro oslovování zákazníků přímo v obchodních regálech.

 

Srdečně děkujeme oběma hostům a kolegovi Přemyslu Průšovi, zástupci Katedry mezinárodního podnikání za celou organizaci.

 

Doc. Ing. Přemysl Průša, Ph.D., působí na VŠE (původně na Katedře obchodního podnikání a komerčních komunikací) od roku 2005 jako asistent, od roku 2020 jako docent. Věnuje se zejména problematice komerčních komunikací, brandingu a retail marketingu. Podílí se na výuce klíčových povinných předmětů Retail business, Retail marketing a Retail management v bakalářském studijním programu Mezinárodní obchod v českém jazyce. Připravil rovněž analogické předměty i v jazyce anglickém tak, aby mohly být jako povinné zavedeny v bakalářském studijním programu International Business v anglickém jazyce. Působí také jako hostující profesor na University of Northern Colorado v USA a dalších univerzitách v zahraničí (Španělsko, Irsko, Rakousko). Ve svých výzkumných aktivitách se vedle brandingu věnuje také společenské odpovědnosti firem, green marketingu a udržitelnosti. Aktivně rovněž působí v několika společnostech, které se zabývají mezinárodním obchodem s rychloobrátkovým zbožím.

Fascinující Pohled do Světa Českého Piva