Mezinárodní marketing, Plzeňský Prazdroj a Vítězný studentský tým
Katedra mezinárodního podnikání s radostí sdílí informaci, že, již téměř jako tradice, na konci semestru naši studenti předmětu Mezinárodní marketingová komunikace prezentovali svou práci za celý semestr Plzeňskému Prazdroji.
Studenti pracovali v mezinárodních týmech na dvou reálných a náročných obchodních projektech a během finálního setkání představili své nápady Petru Královi, vedoucímu katedry a vyučujícímu předmětu a expertům z Plzeňského Prazdroje: Radce Tiché a Adamu Šrámkovi, kteří poskytli podrobnou zpětnou vazbu každému týmu.
Oceňujeme úsilí a kreativní nápady, které studenti vyvinuli během jednoho semestru. Odborníci měli velmi náročný úkol vybrat nejlepší tým z pěti zúčastněných. Naše gratulace patří všem týmům a zejména vítěznému týmu: Barbora Szarková, Bohuš Hrnek, David Kopecký, Mafalda Moreira a Medina Jafarli!
Ing. Petr Král, Ph.D., je od roku 2014 vedoucím Katedry mezinárodního podnikání (dříve Katedry mezinárodního obchodu). Specializuje se na problematiku mezinárodního marketingu, zejména mezinárodní marketingové komunikace. Působil a působí jako hostující profesor na partnerských universitách v zahraničí (Francie, Rakousko, Lotyšsko, Čína, USA). Na VŠE vyučuje i v anglických programech International Business a CEMS. Je členem Faculty Group for Marketing v mezinárodní strategické alianci CEMS. Realizoval několik výzkumů a projektů ve spolupráci s korporátními partnery VŠE. Jako lektor působil a působí mj. v Exportní akademii Czech Trade a v kurzech Sportovní diplomacie organizovaných FMV ve spolupráci s Českým Olympijským Výborem. V praxi se věnuje zejména poradenství pro malé a střední české podniky, které expandují na německý trh.