Ing. Jan Kabát na své alma mater s přednáškou na téma specifik obchodního jednání v B2B segmentu

23.9.2024 měla Katedra mezinárodního podnikání možnost jako experta z praxe v předmětu 2OP524 Komunikační dovednosti manažera uvítat absolventa, Ing. Jana Kabáta, který představil studentům specifika obchodního jednání v B2B segmentu v komparaci s B2C segmentem. Studenti měli také možnost si vytvořit formulace vhodných typů komunikace mezi specifickými aktéry B2B v konkrétních situacích, formulovali klíčová sdělení a následně analyzovali možné body k dalšímu zlepšení.

Studenti se v rámci předmětu 2OP524 Komunikační dovednosti manažera učí zvládat výzvy týkající se práce v týmu, osvojují si manažerskou komunikaci v různých situacích a zlepšují si své vyjednávací schopnosti. Kurz jim umožní seznámit se s nátlakovými taktikami a způsoby, jak jim čelit a také jak správně vést a motivovat členy týmu.

Garantem předmětu je doc. Ing. Zuzana Křečková Kroupová, M.A., Ph.D., která se specializuje na mezinárodní management, udržitelnost a společenskou odpovědnost podniků. Přednáší především v anglickém jazyce kulturně smíšené skupiny studentů bakalářských, magisterských a MBA programů. Studenti se s paní docentkou mohou setkat také v předmětech 2OP401 Mezinárodní management, 2SMQ04 Negociace a argumentace a dalších.

Vyučujícím předmětu je také Ing. Václava Kloudová Jiřičková, která se zaměřuje na psychologickou bezpečnost a její výzkum se týká toho, jak zpětná vazba (jako mikrointervence) utváří prostředí psychologické bezpečnosti, a jak podněcovat vrstevníky k tomu, aby poskytovali ostatním příležitost k učení a růstu zpětnou vazbou bez odsuzování, v současné době je také studentkou doktorského studia v programu Mezinárodní ekonomické vztahy. Kromě předmětu Komunikační dovednosti manažera vyučuje také v kurzu 2OP411 Strategické řízení lidského kapitálu a rozvoj manažerských kompetencí.  Zajímavé workshopy pro studenty připravuje i v rámci Inovačních týdnů.

Ing. Jan Kabát na své alma mater s přednáškou na téma specifik obchodního jednání v B2B segmentu