Úspěch studentů vedlejší specializace Komerční komunikace v soutěži POPAI Student Awards 2024
Katedra mezinárodního podnikání s radostí sdílí informaci, že v rámci programu mezinárodní akce POPAI DAY 2024 byly vyhlášeny výsledky prestižní soutěže POPAI AWARDS o nejlepší realizace na retailovém trhu v rámci In-store marketingu. Soutěžní expozice i předání cen vítězům proběhly ve čtvrtek 28. listopadu 2024 v prostorách kongresového centra O2 universum v Praze 9.
V kategorii: návrh In-store komunikační kampaně pro produkt Desperados dle briefu společnosti Heineken Česká republika, a.s. zvítězil student Václav Pavlů z Fakulty mezinárodních vztahů VŠE v Praze, který přihlásil za svůj tým projekt s názvem Release Your Inner Desperados – An Eco-friendly Devil. Na třetím místě se umístil další tým z fakulty mezinárodních vztahů ve složení Anna Vshivtseva, Dominik Vlach, Ondřej Slivka, Petra Lukůvková.
Studenti zpracovali v týmech případovou studii na výše uvedené zadání v rámci předmětu Řízení značky a Account management, který se vyučuje v rámci vedlejší specializace Komerční komunikace na Katedře mezinárodního podnikání Fakulty mezinárodních vztahů.
Soutěže se zúčastnilo celkem 16 týmů z šesti škol a univerzit.
Soutěž POPAI STUDENT AWARD je součástí dlouhodobě úspěšného projektu spolupráce asociace POPAI CE se zástupci a studenty vysokých a středních škol. Letos proběhl již 18. ročník této soutěže.
Výhercům srdečně gratulujeme.