Škoda Auto v kurzu Mezinárodní marketing: Prezentace nejlepších týmů

Katedra mezinárodního podnikání s potěšením sdílí informaci, že v letním semestru akademického roku 2024/2025 pokračovala úspěšná spolupráce mezi společností Škoda Auto a kurzem Mezinárodní marketing (2MO401/2MO431). Studenti během semestru pracovali v týmech na projektech zadaných společností Škoda Auto. Mohli si vybrat z různorodých témat, například „Young Everyday Explorers“, „Online sales“, zaměřené na marketingovou strategie pro mladou generace nebo návrhy vstupu na nové trhy, jako je Vietnam či Indie.

Dne 21. května 2025 byly čtyři nejlepší týmy (vybrané z více než 25 týmů zahrnujících 100 studentů) pozvány, aby do Škody auto, aby zde své projekty prezentovaly. Prezentace byly určeny nejen spolužákům a vyučujícím, ale také zástupcům vedení společnosti. Akci zahájil Ing. Martin Jahn (člen představenstva Škoda Auto) a studenti obdrželi zpětnou vazbu od zástupců oddělení mezinárodního prodeje, marketingu pro Českou republiku a globálního marketingového oddělení.

Jedna z prezentujících studentek, Irina Geraschenko, projekt zhodnotila následovně:
„Jednou z hlavních předností naší univerzity je podle mého názoru možnost spolupracovat s globálními společnostmi. Prací v týmech s různými korporátními firmami si studenti nejen ověřují své znalosti v praxi, ale zároveň získávají jedinečnou příležitost nahlédnout do organizačního prostředí — vidět, jak firmy fungují, jak jsou nastaveny procesy a jak vypadají mezilidské vztahy. Tato zkušenost může sehrát významnou roli při výběru budoucího zaměstnání. Jsem opravdu vděčná naší univerzitě za to, že vytváří takové mosty mezi vzděláváním a reálným byznysovým prostředím.“

Kromě konstruktivní zpětné vazby získaly nejlepší týmy také certifikáty a dárky od společnosti Škoda Auto a.s.

Studenti se mohou těšit na další zajímavé projekty připravené marketingovým oddělením Škoda Auto v nadcházejícím školním roce 2025/2026.

Gratulujeme všem členům vítězných týmů!

Děkujeme všem zapojeným do organizace.

Kurz Mezinárodní marketing (2MO401) je povinným předmětem studijního programu Mezinárodní obchod a zároveň součástí vedlejší specializace „Mezinárodní obchodní strategie“ (kód 2MO521). Semináře se vyučují v angličtině ve smíšených skupinách českých a zahraničních studentů (kód 2MO432). Klíčovou součástí kurzu je vždy týmový projekt realizovaný ve spolupráci s firemním partnerem, který řeší reálné obchodní výzvy.

Škoda Auto v kurzu Mezinárodní marketing: Prezentace nejlepších týmů