Prezentace studentů v předmětu Podnikový projekt

V rámci předmětu 2MO500 Podnikový projekt i v tomto semestru pracovali studenti na projetu zadaném firemním partnerem. Tentokrát 4členný tým navrhoval strategii vstupu na český trh ve specifických segmentech (bezlepkové pečivo, veganské atd..) pro rodinnou pekárnu Harmonia (Fine Bakery s.r.o.) ze Slovenska.

„Vysokej škole ekonomickej v Prahe, Katedre medzinárodného obchodu, by sme chceli podakovat za plodny projekt, v ktorom studenti vypracovali pre našu spoločnosť stratégiu vstupu na český trh. Vykonali pre nas detailne zmapovanie konkurencneho prostredia a navrhli distribucne, logisticke a marketingove kanaly. Z projektu sme si zobrali velke mnozstvo uzitocnych napadov, ako zmenit sortiment podla najnovsich potravinarskych trendov v CR a na com popracovat  v marketingovej oblasti. Bolo uzasne vidiet, ako sa prepojili teoreticke vedomosti s praxou. Trufam si povedat, ze pre obe strany bol tento projekt prinosom,“ zkonstatovala Diana Polomská z Fine Bakery s.r.o.

Kurz Podnikový projekt je součástí vedlejší specializace Mezinárodní finance a byznys, kterou KMP připravuje.