Aktuality

Zaregistrujte se na nový magisterský předmět v angličtině: Plýtvání potravinami – implikace pro mezinárodní podnikání

Od letního semestru 2021/2022 bude na Katedře mezinárodního podnikání vyučován nový předmět: Plýtvání potravinami – implikace pro mezinárodní podnikání – anglicky (2MO446), zabývající se velice aktuální problematikou plýtvání potravinami v kontextu udržitelnosti. Kurz bude vyučován v angličtině a je určen jako volitelný pro studenty magisterského studia, a to včetně zahraničních studentů. Důraz bude kladen na mezinárodní aspekty […]

Zaregistrujte se na nový magisterský předmět v angličtině: Plýtvání potravinami – implikace pro mezinárodní podnikání

Studenti z vedlejší specializace Komerční komunikace zvítězili v soutěži A!M Creative Challenge

Tým studentů ve složení Ludmila Faltusová, Kristýna Schönová a Sára Laštovková zvítězil ve finále soutěže A!M Creative Challenge v konkurenci 17 týmů z šesti škol. Na základě zadání od společnosti Globus studenti zpracovali návrh strategie, jakým způsobem komunikovat vlastní výroby PVG pro mladou generaci zákazníků, včetně návrhů na sortimentní rozšíření a další služby, které mohou […]

Studenti z vedlejší specializace Komerční komunikace zvítězili v soutěži A!M Creative Challenge

Obhajoby závěrečných kvalifikačních prací v lednu 2022

Obhajoby bakalářských a diplomových prací na Katedře mezinárodního podnikání se budou konat v pondělí 17. 1. 2022 od 9:00 do 18:00. Forma obhajob bude prezenční. Na Katedře mezinárodního podnikání se při obhajobách kvalifikačních prací očekává vystoupení studenta doprovázené prezentací jeho kvalifikační práce v PowerPointu. Tato prezentace by měla mít přibližnou délku 5-7 minut a následující požadovanou strukturu: […]

Obhajoby závěrečných kvalifikačních prací v lednu 2022

Čínská přesvědčení a hodnoty v rámci obchodu a podnikání a Dr. Qi Hudečková

Dnes, 2.12.2021 zorganizovala Katedra mezinárodního podnikání v rámci předmětu 2OP531 Obchod a podnikání v Číně – anglicky online přednášku Dr. Qi Hudečkové. Tématem přednášky byla čínská přesvědčení založená na Yin-yang  a a teorii pěti prvků: I Ching (hexagramy), Bazi (čtyři pilíře osudu) a Feng Shui v praxi. Dr. Qi Hudečková, známá také jako  奇玉老师, tedy […]

Čínská přesvědčení a hodnoty v rámci obchodu a podnikání a Dr. Qi Hudečková

Mezinárodní obchodní jednání a protokol – Ing. Pavel Kalina

12.10.2021, 4.11.2021 a 24.11.2021 zorganizovala Katedra mezinárodního podnikání online přednášky Ing. Pavla Kaliny na téma Mezináordního obchodního jednání a protokolu. Přednášky probíhaly ve velmi interaktivním duchu. Zmíněny byly hlavní kulturní odlišnosti, které mají vliv na mezinárodní obchodní jednání a protokol ve vybraných zemích, ve kterých pan Ing. Pavel Kalina působil. Studenti (dle konkrétního zaměření jednotlivých […]

Mezinárodní obchodní jednání a protokol – Ing. Pavel Kalina

Úspěšný obchodní vztah s čínským dodavatelem – přednáška Terezy Schluifelder

11. listopadu 2021 zorganizovala Katedra mezinárodního podnikání v rámci předmětu 2OP531 Obchod a podnikání v Číně – anglicky online přednášku Ing. Terezy Schluifelder zaměstnané jako Senior Purchasing Manager Private Label Food ve společnosti Zooplus (sourcing převážne z Asie, Kanady). Tématem přednášky byl výběr vhodného čínského obchodního partnera a proces navázání a udržení kvalitního obchodního vztahu. Přednáška zahrnula […]

Úspěšný obchodní vztah s čínským dodavatelem – přednáška Terezy Schluifelder

Pan Wesonga Lamech (EABC) v přednášce na téma East African Business Culture Specifics

11. listopadu 2021 měla Katedra mezinárodního podnikání možnost v rámci předmětu 2MO303 -Mezinárodní obchodní jednání a protokol uvítat ve výuce formou online vstupu zástupce EABC (East African Business Council).  Pan Lamech Wesonga (Manager Policy & Standards, EABC) se zaměřil na kulturní specifika obchodního kontaktu s východoafrickým regionem. Přednáška byla zaměřena na přípravu studentů na jejich […]

Pan Wesonga Lamech (EABC) v přednášce na téma East African Business Culture Specifics

HR specialista Diogo Videira v přednášce na téma budování značky zaměstnavatele

4.Listopadu 2021 měla Katedra mezinárodního podnikání možnost v rámci předmětu 2OP411 Strategické řízení lidského kapitálu a rozvoj manažerských kompetencí uvítat ve výuce HR specialistu. Pan Diogo Videira je promovaný psycholog a pracuje na seniorní pozici v HR oddělení pražské pobočky ExxonMobil. Diogo studenty seznámil s komplexní strategií tvorby značky zaměstnavatele a se souvisejícími personálními procesy. Součástí […]

HR specialista Diogo Videira v přednášce na téma budování značky zaměstnavatele

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.
Zobrazit více informací

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: