MOSER – Studentské prezentace pro kurz Luxury Marketing
V rámci kurzu 2MO44O Luxusní marketing v letním semestru 2020/2021 pracovali studenti na projektu ve spolupráci se společností Moser.
Mezinárodní týmy pracovaly na dvou tématech: Personalization a Strategic Digital Storytelling.
„Univerzální přístup pro všechny již nefunguje. Personalizace reaguje na touhu po individualismu a autentičnosti. Obzvláště mladší spotřebitelé mají rádi jedinečné výrobky na míru. Luxusní domy umožňují kupujícím vyjádřit svou osobnost prostřednictvím monogramů, přizpůsobením výšivek, horké ražby, aplikací atd. Očekáváme, že tento trend bude mít zásadní dopad na spotřebu luxusních výrobků i v roce 2021. “- uvedla marketingová manažerka společnosti Moser, paní Martina Jirásková.
Týmy poskytly různá kreativní řešení týkající se toho, jak by se značka Moser měla identifikovat s mladší cílovou skupinou, zvýšit angažovanost, a také jak propagovat více personalizované sklářské služby.
Gratulujeme všem za jejich úsilí a zejména vítězným týmům!