Vítězné projekty v předmětu Mezinárodní marketingová komunikace pro Plzeňský Prazdroj

Studenti kurzů Mezinárodní marketingové komunikace (2MO403/2MO506) měli i tento semestr (ZS2022/2023) zadaný projekt ve spolupráci s Plzeňským Prazdrojem. Úspěšná spolupráce na různorodých projektech s Plzeňským Prazdrojem probíhá každý semestr již od roku 2017.

14. prosince 2022 měly tři nejlepší týmy možnost své projekty prezentovat zástupcům zadavatele. Projekty byly hodnoceny zástupci Prazdroje a učiteli Katedry Mezinárodního obchodu. Za Plzeňský Prazdroj se spolupráce zúčastnili  Jan DvořákLada Letovská a Šimon Pokorný. Spolupráce na příští semestr je opět domluvena.

Tři nejlepší týmy (ve složení:  Natálie Horváthová, Pavel Kocábek, Eliška Marečková, Tereza Sloupová, Teodora Vilceanu, Isabelle Büttgen, Brian Craig, Lucas KaußenLoïc VictoorDenise Bong, Nikoletta Kohutych, Sinem Eroglu, Tamara Akabar) byly vybrány ve velmi silné konkurenci. Bylo velmi těžké vybrat vítěze, studenti odvedli výbornou a kretaivní práci. Letošní projekty se týkaly dvou témat, a to: 1) uvedení limitovaných edic nealkoholického piva na trh a 2) získání nových distribučních kanálů (tedy komunikace na B2B trhu).

Kromě drobných dárků, které dostaly všechny týmy, dostal nejlepší tým také voucher do Ambiente Brasileiro za 10.000 Kč.

Projekty připravované ve spolupráci s praxí jsou v předmětu Mezinárodní marketingová komunikace standardně součástí práce studentů v každém semestru. V minulosti byly projekty připravovány např. ve spolupráci se společností Škoda Auto a s Českou asociací pro vzácná onemocnění. Během semestru mohou studenti svou práci konzultovat s vyučujícími (Ing. Petr. Král, Ph.D. a Andrea Escobar Rios, Doctora en Ciencias) a se zástupci zadavatele. Součástí kurzu je i individuální „feedback session“ v sedmém týdnu výuky. Na konci semestru nejlepší týmy své projekty prezentují, hodnotí je vyučující a zástupci zadavatele. Nejlepší týmy obdrží diplomy a drobné dárky od zadavatele.

Předmět je vyučován v angličtině v kombinovaných skupinách českých a zahraničních studentů. Studenti tak získají kromě praktických zkušeností s konkrétním reálným projektem i zkušenost s prací v mezinárodním týmu. Předmět je povinný pro studenty v programu International Business a pro studenty vedlejší specializace Mezinárodní finance a byznys. Jako volitelný je kromě studentů českých programů nabízen i výměnným studentům a studentům programu CEMS.

 

Vítězné projekty v předmětu Mezinárodní marketingová komunikace pro Plzeňský Prazdroj