Co přinese innovační týden na katedře mezinárodního podnikání?
V 7. týdnu semestru (27. 3. –2. 4. 2023) proběhne podruhé na VŠE Inovační týden ve výuce, jehož cílem je propojení získaných znalostí s praxí a oživení tradičních forem výuky o nové možnosti. Studenti mají možnost si během tohoto týdne vybrat z nespočtu zajímavých akcí, workshopů a přednášek, které pro ně KMP ale i ostatní katedry uspořádaly. Minulý inovační týden se velmi vydařil, korporátní partneři i studenti ocenili právě možnosti propojení akademické sféry a firemní praxe. A co nám přinese inovační týden na Katedře mezinárodního podnikání tentokrát?
Studenti se mohou zúčastnit přednášky:
- Petra Dařílka, ředitele firmy Delta Cargo International, s.r.o., který bude prezentovat rozličné situace a rizika, které mohou nastat při mezinárodní námořní kontejnerové přepravě. Více informací naleznete ZDE,
- odborné přednášky ČSOB o obchodování s deriváty následované soutěží v řešení zadané případové studie,
- interaktivní přednášky a následné diskuse „How to Understand Chinese Business Culture – Practical Experience “, která se bude týkat podnikání v mezikulturním prostředí, konkrétně s čínskými partnery. Čínští hosté budou hovořit o čínské obchodní kultuře a podělí se o vlastní zkušenosti s životem a prací v České republice. Na akci je nutné se zaregistrovat,
- a v neposlední řadě přednášky na téma „How to unleash innovation in any team“ během, které se studenti dozví o faktorech určujících inovace a efektivitu v týmech, které jsou univerzální napříč všemi kulturami. Na přednášku je nutné se registrovat.
Nebudou chybět ani prakticky orientované workshopy:
- GEORGE, BRAND & SUSTAINABILITY: Workshop with Česká Spořitelna in English. Workshop spojený s exkurzí na který je třeba se registrovat.
- Experience the Advertising World of Kantar in English. Na akci je nutno se registrovat.
- Vedoucí výzkumník firmy NielsenIQ Václav Stárek bude mít workshop na téma „Data talks, who translates?“ zaměřený na představení možností využití dat v podnikání. Cílem bude ukázat možné zdroje dat a způsoby jejich využití pro tvorbu marketingové strategie a podporu strategických a taktických rozhodnutí. Na workshop je nutné se zaregistrovat.
- Zástupkyně HR oddělení Penny Market s.r.o. Hana Dostálová, Olga Falbr, Lucie Nováková budou pořádat interaktivní seminář v českém jazyce, ve kterém studenty provedou procesem přijímacího/výběrového řízení a zaměří se na schopnosti, které je vhodné posílit pro úspěch. Na akci je nutné se zaregistrovat.
- Na téma přípravy na přijímací řízení proběhne i seminář v angličtině „How to prepare for the Job Interview“. I zde je nutno se registrovat.
- Seminář „Assessment Centre“ ukáže studentům, jak se připravit na tuto formu výběrového řízení. Na seminář je nutné se registrovat.
- Workshop s Plzeňským Prazdrojem v kurzu Mezinárodní marketingová komunikace.
- Seminář „Introduction to Data Analysis for Theses“ o tom, jak správně navrhnout svůj výzkum a napsat praktickou část bakalářské či diplomové práce.
- Studenti si mohou vyzkoušet koučink na vlastní kůži. Na akci je nutné se registrovat.
- Nebo se také zapojit do semináře „Neurolingvistické programování a jeho využití v koučinku a seberozvoji“ a získat základní poznatky o tom, jak funguje náš mozek. Na seminář je nutná registrace.
- V neposlední řadě se budou konat „Consulting Sessions of Term Projects“ organizované jednotlivými vyučujícími v rámci aktuálně běžících kurzů.
Kromě přednášek a workshopů budou uspořádány i exkurze:
- Studenti budou mít možnost navštívit TATIANA boutique a setkat se s módní návrhářkou Tatianou Kovaříkovou a poslechnou si o jejích inspiracích a cestě v módním průmyslu. Více informací o akci naleznete ZDE.
- Dále budou mít také možnost navštívit první bezodpadovou prodejnu hypermarketu Albert v Nových Butovicích. Studenti uvidí, jak se v obchodě bojuje proti plýtvání potravin, a jak fungují některé chytré technologické vychytávky. Více informací naleznete ZDE, na exkurzi je nutná registrace.
- V rámci kurzu 2MO253 navštíví studenti Českou národní banku a její dvě expozice: „Za měnou“ a „Lidé a peníze“.
- Pro předem registrované studenty bude realizována exkurze do Exxon Mobil. Tématem bude AI a manžerské strategie.
Je vždy třeba se podívat, zda je na akci nutná registrace, či zda akce není určena pouze pro studenty konkrétních předmětů.