Škoda Auto v kurzu Mezinárodní marketing: Nejlepší týmové prezentace
V zimním semestru 2024/2025 pokračovala úspěšná spolupráce se společností Škoda Auto v kurzu Mezinárodní marketing (2MO401/2MO431). Studenti pracovali po celý semestr v týmech na projektech zadaných společností Škoda Auto. Pro řešení si mohli vybrat jedno z mnoha témat – od témat zaměřených na „Customer experinece“, „Brand concept store a marketing zacílený na mladou generaci, až po návrhy marketingových strategií pro vstup na nové trhy v Uzbekistánu či Indii.
Pět nejlepších týmů (z více než 30 týmů o 157 studentech) bylo pozváno, aby 9.1.2025 prezentovaly výsledky své práce nejen ostatním studentům a všem vyučujícím předmětu, ale i managementu Škody Auto. Cenné rady a komentáře dostali prezentující skupiny od pana Ing Martina Jahna, (člena představenstva Škoda Auto) a dalších členů zadávajících oddělení Řízení mezinárodního prodeje, Marketingu Česká republika a Globálního marketingu.
Prezentace nejlepších projektů proběhly v prostorách Škoda Auto v Praze. Studenti prokázali schopnost pracovat v mezinárodních týmech, provádět rozsáhlé výzkumy trhu a přinášet zajímavé nápady, z nichž mnohé, podle zástupců Škoda Auto, budou rozhodně využitelné v praxi.
Nejlepší týmy dostaly kromě zpětné vazby i diplomy a dárky od společnosti Škoda Auto a.s.
Na další zajímavé projekty připravené marketingovým oddělením Škoda Auto se mohou těšit studenti i v letním semestru 2024/2025.
Všem členům vítězných týmů gratulujeme!
Předmět Mezinárodní marketing (2MO401) je povinným předmětem ve studijním programu Mezinárodní obchod a ve vedlejší specializaci International Business Strategies (pod identem 2MO521). Semináře jsou vyučovány v angličtině ve smíšených skupinách českých a zahraničních studentů (ident 2MO432). Významnou součástí kurzu je vždy týmový projekt zpracovávaný ve spolupráci s firemním partnerem, ve kterém studenti řeší reálné téma z podnikové praxe.
