Spolupráce s Plzeňským Prazdrojem v předmětu Mezinárodní marketingová komunikace

Studenti kurzů Mezinárodní marketingové komunikace (2MO403/2MO506) se mohou i tento semestr těšit na zadání projektu ve spolupráci s Plzeňským Prazdrojem, na kterém budou pracovat v ZS 2022/2023.

Spolupráce na různorodých projektech s Plzeňským Prazdrojem probíhá každý semestr již od roku 2017. I v předešlém letním semestru 2021/2022 tři nejlepší týmy představily svou práci zástupcům zadavatele. Za zadavatele spolupráci zajišťovaly Kristýna Tereková (Senior Brand Manager Pilsner Urquell) a Lucie Pazderská (Senior Brand Manager Velkopopovický Kozel). Tři nejlepší týmy (ve složení: Alina Kostiuchenko, Ekaterina Rumiantceva, Aimeerim Abdukadyrova, Michela Hofmanová, Valerio Perugia, Lukáš Kern, Yuliya Suprun, Martin Bok, Viktorie Valdová, Sophie Dutour, Megi Domi, David Voráček) byly vybrány v silné konkurenci studentských týmů, které pracovaly na stejném zadání.

Projekty připravované ve spolupráci s praxí jsou v předmětu Mezinárodní marketingová komunikace- anglicky standardně součástí práce studentů v každém semestru. Studenti pracují v mezinárodních týmech. Během semestru mohou svou práci konzultovat s vyučujícími (Ing. Petr. Král, Ph.D. a Andrea Escobar Rios, Doctora en Ciencias) a se zástupci Prazdroje. Součástí je i individuální „feedback session“ v sedmém týdnu výuky. Na konci semestru nejlepší týmy své projekty prezentují, hodnotí je vyučující a zástupci zadavatele. Nejlepší týmy obdrží diplomy a drobné dárky od zadavatele.

V minulosti byly projekty připravovány např. ve spolupráci se společností Škoda Auto a s Českou asociací pro vzácná onemocnění. Předmět je vyučován v angličtině v kombinovaných skupinách českých a zahraničních studentů. Studenti tak získají kromě praktických zkušeností s konkrétním reálným projektem i zkušenost s prací v mezinárodním týmu.

 

Spolupráce s Plzeňským Prazdrojem v předmětu Mezinárodní marketingová komunikace