Škoda Auto a nejlepší týmové prezentace v kurzu Mezinárodní marketing

V letním semestru 2023 pokračovala úspěšná spolupráce se společností Škoda Auto v kurzu Mezinárodní marketing 2MO401/2MO431. Studenti pracovali po celý semestr v týmech na projektech zadaných společností Škoda Auto. Pro řešení si mohli vybrat jedno z velké škály témat – od témat zaměřených na mladé cílové skupiny a elektromobily až po vstupy na nové zahraniční trhy.

Nejlepší týmy byly pozvány, aby prezentovaly výsledky své práce nejen ostatním studentům a všem vyučujícím předmětu, konkrétně Ing. Petru Královi, Ph.D. Ing. Markétě Lhotákové, Ph.D., Andree Escobar Ríos, Doctora en Ciencias a Ing. Květě Olšanové, Ph.D., ale i panu Petru Janebovi (Head of International Sales Steering) a Liboru Šedivákovi (Vedoucí marketingu v ČR).

Prezentace nejlepších projektů proběhly v nových prostorách Škoda Auto v Praze. Studenti prokázali schopnost pracovat v mezinárodních týmech, provádět rozsáhlé výzkumy trhu a přinášet zajímavé nápady, z nichž mnohé, podle zástupců Škoda Auto, budou rozhodně využitelné v praxi.

Vítězné týmy tvořili tito studenti: František Hendl, Jakub Ivanov, Natálie Mrzílková, Matěj Růžička, Adam Antonín, Marie Balášová, Michaela Bartoňová, Truong Phuong Thanh, Mikoláš Dušek, Do Xuan Truong, Tereza Hortová, Denis Gažík, Jana Fišerová, Lucie Němečková, Klára Mikulincová, Vojtěch Novotný, Tereza Fendrychová, Denisa Krejzlíková, Michael Pilát, Kateřina Salivarová a Valeriia Tsap. Kromě zpětné vazby dostali i diplomy a dárky od společnosti Škoda Auto.

Na další zajímavé projekty připravené marketingovým oddělením Škoda Auto se mohou těšit studenti opět v zimním semestru 2023.

Krátký sestřih fotografií můžete shlédnout ve videu KMP VSE Skoda Auto Student Projects.

Všem členům vítězných týmů gratulujeme!

Předmět Mezinárodní marketing 2MO401 je povinným předmětem ve studijním programu Mezinárodní obchod a ve vedlejší specializaci International Business Strategies (pod identem 2MO521). Semináře jsou vyučovány v angličtině ve smíšených skupinách českých a zahraničních studentů (ident 2MO432). Významnou součástí kurzu je vždy týmový projekt zpracovávaný ve spolupráci s firemním partnerem, ve kterém studenti řeší reálné téma z podnikové praxe.

 

Škoda Auto a nejlepší týmové prezentace v kurzu Mezinárodní marketing