Škoda Auto – Nejlepší týmové prezentace v kurzu Mezinárodní marketing

Úspěšná spolupráce se společností Škoda Auto a.s. v kurzu Mezinárodní marketing (2MO401/2MO431) pokračovala i v zimním semestru 2023. Studenti pracovali pod vedením vyučujících po celý semestr v týmech na projektech zadaných společností Škoda Auto.

Témat k řešení bylo na výběr více – od témat zaměřených na strategie vstupu na nové trhy, vylepšování stávajících strategií pro určité zahraniční trhy po témata týkající se trhu českého. V průběhu Inovačního týdne dostali studenti zpětnou vazbu ze Škoda Auto od specialistů na jednotlivá témata.

Nejlepší týmy  byly pozvány, aby 9.1.2024 prezentovaly výsledky své práce nejen vyučujícím předmětu: Ing. Petru Královi, Ph.D., Ing. Květě Olšanové, Ph.D., Ing. Markétě Lhotákové, Ph.D. a Andree Escobar Ríos, Doctora en Ciencias, ale i zástupcům Škoda Auto.

Ze strany Škoda Auto se do spolupráce zapojili Petr Janeba, Libor Šedivák, Pavlína Kolocová, Kateřina Cermanová, Ivanna Němcová, Renata Krejčíková, Ladislav Tichý a Filip Keresteš. Za spolupráci velmi děkujeme.

Prezentace nejlepších projektů proběhly v prostorách Škoda Auto v Praze. Studenti prokázali schopnost pracovat v mezinárodních týmech, provádět rozsáhlé výzkumy trhu a vymýšlet zajímavé nápady, z nichž mnohé, podle zástupců Škoda Auto, budou rozhodně využitelné v praxi.

Vítězné týmy tvořili tito studenti: Amaury Devreese, Marina Apostol, Lenka Čeligová, Jan Rutrle, Barbora Halounková, Dan Audrlický, Enya Samirah Eggenberger, Natali Slavin, Kristián Tomčo, Tereza Bártová, Mathilde Gauvrit, Nathalie Klimentová, Eliška Leissnerová, David Kopecký, Tomáš Ondráček, Tomáš Kučera, Nela Köszegi, Laura Falcetti, Laurine Pajot, Veronika Štěpánková a Anna Štofková. Kromě zpětné vazby dostali i diplomy a dárky od společnosti Škoda Auto.

Na další zajímavé projekty připravené marketingovým oddělením Škoda Auto se mohou těšit studenti i v letním semestru 2024.

Všem členům vítězných týmů gratulujeme!

Předmět Mezinárodní marketing (2MO401) je povinným předmětem ve studijním programu Mezinárodní obchod a ve vedlejší specializaci International Business Strategies (pod identem 2MO521). Semináře jsou vyučovány v angličtině ve smíšených skupinách českých a zahraničních studentů (ident 2MO432). Významnou součástí kurzu je vždy týmový projekt zpracovávaný ve spolupráci s firemním partnerem, ve kterém studenti řeší reálné téma z podnikové praxe.

Škoda Auto – Nejlepší týmové prezentace v kurzu Mezinárodní marketing