Inovační týden a návšteva globální výzkumné společnosti Kantar

11. dubna
2024

V rámci našeho neustálého záměru podporovat spojení mezi akademickým prostředím a průmyslem máme radost, že můžeme sdílet zajímavou událost, která se odehrála během Inovačního týdne. Ve čtvrtek 11. dubna měli naši studenti tu čest navštívit globální výzkumnou společnost Kantar v Praze.

Průzkum trhu: Tato návštěva poskytla našim studentům jedinečnou příležitost prozkoumat svět tržního výzkumu. Kantar, renomovaný hráč v oboru, je přivítal s otevřenou náručí.

Význam analýzy reklamy: Během návštěvy se zkušení prezentéři zaměřili na důležitost analýzy reklamy. Diskutovali o tom, jak důležité je porozumět chování spotřebitelů a dynamice trhu.

Praktické ukázky: S důrazem na využití moderních technologií a softwaru hostitelé prezentovali, jak efektivně interpretovat a studovat reakce spotřebitelů. Naši studenti získali praktické dovednosti, které jim jistě pomohou v jejich budoucích kariérách.

Formování budoucích profesionálů: Tato zkušenost zanechala v našich studentech silný dojem. Kombinace teorie a aplikace v reálném světě rozproudila jejich zvědavost a vášeň pro oblast tržního výzkumu.

Děkujeme společnosti Kantar za to, že otevřela své dveře našim studentům během Inovačního týdne. Tyto interakce obohacují naše akademické prostředí a umožňují našim studentům prosperovat v neustále se měnícím podnikatelském světě. Stejně tak děkujeme kolegům Ing. Petru Královi, Ph.D., vedoucímu katedry mezinárodního podnikání a Dr. Andree Escobar Rios za spoluorganizaci.

Ing. Petr Král, Ph.D., je od roku 2014 vedoucím Katedry mezinárodního podnikání (dříve Katedry mezinárodního obchodu). Specializuje se na problematiku mezinárodního marketingu, zejména mezinárodní marketingové komunikace. Působil a působí jako hostující profesor na partnerských universitách v zahraničí (Francie, Rakousko, Lotyšsko, Čína, USA). Na VŠE vyučuje i v anglických programech International Business a CEMS. Je členem Faculty Group for Marketing v mezinárodní strategické alianci CEMS. Realizoval několik výzkumů a projektů ve spolupráci s korporátními partnery VŠE. Jako lektor působil a působí mj. v Exportní akademii Czech Trade a v kurzech Sportovní diplomacie organizovaných FMV ve spolupráci s Českým Olympijským Výborem. V praxi se věnuje zejména poradenství pro malé a střední české podniky, které expandují na německý trh.

Andrea Escobar Rios je odbornou asistentkou na VŠE v Praze od září 2019. V roce 2017 získala doktorát v Mexiku, na EGADE Business School na Tecnológico de Monterrey. Při zpracování doktorské práce absolvovala studijní pobyt v České republice na VŠE Praha. Ve výzkumu se zaměřuje na oblast luxusního marketingu, módních značek, chování spotřebitelů, zemi původu a její dopad na rozvoj značky. Realizovala výzkum v evropských zemích se zaměřením na Francii a Itálii pro značky Louis Vuitton a Prada. Od roku 2017 začala pracovat jako pedagog pro bakalářské a postgraduální studenty v Mexiku v oborech jako výzkum trhu a chování spotřebitele, vedla marketingové semináře. Má také rozsáhlé zkušenosti v zábavním průmyslu a public relations, např. ve společnostech The Walt Disney Company a Warner Brothers (současný partner pro výzkumné projekty).

A short video can be seen here: 02C813F3-A633-4B17-BE6A-12F8BA74EDFD.

Inovační týden a návšteva globální výzkumné společnosti Kantar