Aktuality

Kdo vyřešil záhadný případ? Mezinárodní studentská obchodní soutěž: Záhadný obchodní případ

Katedra mezinárodního podnikání s radostí sdílí, že ve dnech 6. a 7. listopadu 2023 zahájila první ročník Mezinárodní studentské obchodní soutěže. Studenti měli za úkol vyřešit záhadný obchodní případ. Do soutěže se přihlásilo 27 studentů 14 různých národností, z nichž 25 případ úspěšně vyřešilo. Pozvání také přijalo pět zahraničních profesorů ze čtyř zahraničních univerzit, kteří […]

Kdo vyřešil záhadný případ? Mezinárodní studentská obchodní soutěž: Záhadný obchodní případ

Alena Eichová a její přednáška: Ethics in Finance již 14. Listopadu

Katedra mezinárodního podnikání s potěšením sdílí informaci, že dne 14. listopadu 2023 v 9:15 (NB 456) se můžete setkat s Alenou Eichovou, inspektorkou České národní banky (ČNB), pověřenou dohledem nad finančními trhy. Představí svou vizi prosazování práva v České republice a jak může ČNB přispět k větší etice ve financích. Přednáška se bude konat v […]

Alena Eichová a její přednáška: Ethics in Finance již 14. Listopadu

Central Europe Waste Manager společnosti Tesco hostem KMP VŠE: Jan Krčmář

Katedra mezinárodního podnikání s radostí sdílí informaci o přednášce experta z praxe z oblasti Food waste managementu: Společnost Tesco je v ČR na špici, co se týče boje s plýtváním potravinami, dlouhodobě příkladně spolupracuje s potravinovými bankami a jako první z řetězců v ČR začalo zveřejňovat konkrétní data o vyhozených potravinách. Jan Krčmář je pak […]

Central Europe Waste Manager společnosti Tesco hostem KMP VŠE: Jan Krčmář

Změřte své plýtvání, pomozte vědě, získejte odměnu

Zapojte se do výzkumného projektu Katedry mezinárodního podnikání: Kdo? Každý student, narozený od roku 1995 do roku 2010 (včetně), který v březnu 2024 bude bydlet na koleji Vltava nebo Blanice. Jak? Budete po dobu jednoho měsíce vážit svůj potravinový odpad na kolejích. (Měří se jen na kolejích, ne v menze či restauraci.) Kdy? V březnu 2024. Informační […]

Změřte své plýtvání, pomozte vědě, získejte odměnu

Inovační týden s KMP? Na co se můžete těšit?

Tentokrát v 8. týdnu semestru (6. 11. –10. 11. 2023) proběhne již potřetí na VŠE Inovační týden ve výuce, jehož cílem je propojení získaných znalostí s praxí a oživení tradičních forem výuky o nové možnosti. Během tohoto týdne nebude probíhat standardní výuka. Namísto toho mají studenti možnost vybrat si z nespočtu zajímavých akcí, workshopů a […]

Inovační týden s KMP? Na co se můžete těšit?

Srovnání dostupnosti regionálních produktů v Česku, Německu a Rakousku v ČT ČERNÉ OVCE

Ve čtvrtek 19. října vystoupili Ing. Petr Král, Ph.D., vedoucí Katedry mezinárodního podnikání a odborník na problematiku mezinárodního marketingu, a doc. Ing. Přemysl Průša, Ph.D., zástupce vedoucího a odborník na problematiku komerčních komunikací, brandingu a retail marketingu, opět v pořadu ČT Černé ovce. Tentokrát se reportáž zaměřila na srovnání dostupnosti 11 různých regionálních produktů (ovoce, […]

Srovnání dostupnosti regionálních produktů v Česku, Německu a Rakousku v ČT ČERNÉ OVCE

Katedra mezinárodního podnikání na Noci vědců

V pátek 6.10. 2023 se uskutečnila v prostorách Vysoké školy ekonomické v Praze a poprvé v Jindřichově Hradci Noc vědců, vědecko-popularizační akce, jejíž cílem je přiblížit vědu širší veřejnosti skrze workshopy, experimenty a komentované prohlídky. Na akce pořádané VŠE se přišlo podívat bezmála 500 účastníků, na které čekal pestrý program vytvořený více než 25 vědci […]

Katedra mezinárodního podnikání na Noci vědců

Nová kniha: „Specifika marketingu luxusních značek“ od Ing. Květy Olšanové, Ph.D.

Katedra mezinárodního podnikání s radostí představuje nejnovější přírůstek do naší knihovny: „Specifika marketingu luxusních značek„, novou publikaci kolegyně Ing. Květy Olšanové, Ph.D., odbornice na oblast luxusního marketingu. Tato kniha, právě vydaná v nakladatelství Grada Publishing, je první a jedinou publikací v českém jazyce, která podrobně zkoumá specifika brand marketingu v oblasti luxusního sektoru a jeho […]

Nová kniha: „Specifika marketingu luxusních značek“ od Ing. Květy Olšanové, Ph.D.

Zapojení studentů VS Komerční komunikace do mezinárodní soutěže Ad Venture

Studenti vedlejší specializace Komerční komunikace (2KK) se tento rok zúčastní mezinárodní soutěže Ad Venture, kterou pořádá edcom (Evropský institut pro výuku komerčních komunikací založený při EACA – Evropská asociace komunikačních agentur) v rámci předmětu 2OP540 Komerční komunikace a jejich efektivnost. Cílem soutěže je vytvořit návrh komunikační strategie pro značku Lipton Ice Tea pro Generaci Z. […]

Zapojení studentů VS Komerční komunikace do mezinárodní soutěže Ad Venture

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.
Zobrazit více informací

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: