Aktuality

Udržitelné vedení v Digitálním pracovním prostředí: Matysová/Volfová/Visegrad Strategic Grant

Katedra mezinárodního podnikání s radostí sdílí informaci, že první poznatky získané v rámci projektu podpořeného Visegradským strategickým grantem byly publikovány: Odborný článek je možno najít na základě citace zde: MATYSOVÁ, Kamila; VOLFOVÁ, Jitka. Udržitelné vedení v Digitálním pracovním prostředí. MANažment a EKOnomika podniku – MANEKO. 2023. sv. 15, č. 2, s. 111–117. ISSN 1337-9488. Dostupné z: MANEKO2 2023.  Bližší informace […]

Udržitelné vedení v Digitálním pracovním prostředí: Matysová/Volfová/Visegrad Strategic Grant

Chtěli byste se zapojit do vědecké činnosti? Nyní máte možnost!

Katedra mezinárodního podnikání s potěšením oznamuje, že se rozhodla rozšířit svůj tým o studentku/studenta, která/ý by se rád zapojil do vědecké činnosti: Zkusili byste rádi vědeckou činnost? Nyní máte možnost. Už od 1. ročníku bakalářského studia se můžete pod vedením Ing. Víta Hinčici, Ph.D. z Katedry mezinárodního podnikání aktivně podílet na vytváření článků spjatých s […]

Chtěli byste se zapojit do vědecké činnosti? Nyní máte možnost!

I-WEEK 2024

V lednu 2024 se konal již 8. ročník International Weeku, který byl letos pořádán pod záštitou Fakulty informatiky a statistiky. Na akci se také podílely Fakulta mezinárodních vztahů a Fakulta financí a účetnictví. Během tří dnů bylo uskutečněno celkem sedm intenzivních kurzů, které nabídly studentům nové informace a pohledy na různá témata. Výuka probíhala od pondělí 15. […]

I-WEEK 2024

Škoda Auto – Nejlepší týmové prezentace v kurzu Mezinárodní marketing

Úspěšná spolupráce se společností Škoda Auto a.s. v kurzu Mezinárodní marketing (2MO401/2MO431) pokračovala i v zimním semestru 2023. Studenti pracovali pod vedením vyučujících po celý semestr v týmech na projektech zadaných společností Škoda Auto. Témat k řešení bylo na výběr více – od témat zaměřených na strategie vstupu na nové trhy, vylepšování stávajících strategií pro […]

Škoda Auto – Nejlepší týmové prezentace v kurzu Mezinárodní marketing

Pozvánka k účasti na 2. BIP VŠE

Od 4. března do 8. března 2024 uspořádá Katedra mezinárodního podnikání Fakulty mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze svůj první blended intensive program (BIP). Bude to teprve druhý BIP, který univerzita kdy zorganizovala. V rámci aktuálního programu přijedou v doprovodu svých profesorů studenti ze tří zahraničních univerzit do Prahy, aby studovali 4kreditový kurz „Současné […]

Pozvánka k účasti na 2. BIP VŠE

Nový výzkumný projekt podpořený Visegradským fondem bude sledovat strategie přechodu na elektromobilitu ve Střední a Východní Evropě

Katedra mezinárodního podnikání s radostí sdílí informaci, že v letech 2024-2025 bude mezinárodní tým výzkumníků složený ze zástupců Katedry mezinárodního podnikání, Fakulty mezinárodních vztahů, VŠE, dále HUN-REN CERS – Institute of World Economics v Maďarsku, Paneurópské vysoké školy na Slovensku, SGH Warsaw School of Economics v Polsku a Institute of Economic Sciences v Srbsku řešit […]

Nový výzkumný projekt podpořený Visegradským fondem bude sledovat strategie přechodu na elektromobilitu ve Střední a Východní Evropě

49. ročník konference EIBA – European International Business Academy

Členové a doktorandi Katedry mezinárodního podnikání se tradičně zúčastnili výroční konference EIBA (jednalo se již o 49. ročník), kterou tentokrát hostila Lisbon School of Economics and Management (ISEG) v období 15. – 17. prosince v Lisabonu. Konference s tématem The Changing Global Power Balance: Challenges for European Firms se konala ve velkém formátu a zúčastnilo […]

49. ročník konference EIBA – European International Business Academy

Obhajoby závěrečných prací v lednu 2024

Na Katedře mezinárodního podnikání se při obhajobách kvalifikačních prací očekává vystoupení studenta doprovázené prezentací jeho kvalifikační práce v PowerPointu. Tato prezentace by měla mít délku cca 5 minut a následující požadovanou strukturu: – cíl a účel práce; – struktura; – metodologie (včetně event. výzkumných otázek a hypotéz); – hlavní zjištění; – hlavní zdroje. Po prezentaci […]

Obhajoby závěrečných prací v lednu 2024

Plzeňský Prazdroj, Mezinárodní marketingová komunikace a vítězné studentské prezentace

Studenti kurzů Mezinárodní marketingové komunikace (2MO403/2MO506/2MO525) měli i tento semestr (ZS2023/2024) zadaný projekt ve spolupráci s Plzeňským Prazdrojem. Úspěšná spolupráce na různorodých projektech s Plzeňským Prazdrojem probíhá každý semestr již od roku 2017. 13. prosince 2023 měli studenti opět možnost prezentovat své týmové projekty zástupcům zadavatele. Za Plzeňský Prazdroj se spolupráce již tradičně zúčastnil absolvent […]

Plzeňský Prazdroj, Mezinárodní marketingová komunikace a vítězné studentské prezentace

Ohlédnutí za semestrem – Úspěšný Inovační týden

V 8. týdnu semestru (6. 11. –10. 11. 2023) proběhl již potřetí na VŠE Inovační týden ve výuce, jehož cílem je propojení získaných znalostí s praxí a oživení tradičních forem výuky o nové možnosti. Místo tradiční výuky, měli studenti možnost vybrat si z nespočtu zajímavých akcí, workshopů a přednášek, které pro ně KMP a ostatní katedry […]

Ohlédnutí za semestrem – Úspěšný Inovační týden